Conținutul = legătura businessului tău cu oamenii

Pentru ca ceea ce faci în afacerea ta să ajungă la cât mai mulți oameni cu care să creezi o legătură reală. Atât de reală încât oricare dintre oamenii ăștia să vrea să ducă povestea mai departe. Nu poți pune doar niște produse sau servicii pe site și pe Facebook sau Instagram cu prețurile atașate și să aștepți să te contacteze și să faci vânzări.

Înainte de toate, scrierile sunt cu și despre oameni, nu despre produse sau servicii, iar cel care îți citește blogul, site-ul, contul de Instagram sau dă peste LinkedIn-ul tău vrea să știe despre oamenii din spatele brandului, cei care fac munca, îmbunătățesc serviciile și testează produsele până ajung la cea mai bună formă a lor. Cea care ajunge la clienți.

Conținutul – distribuirea și redistribuirea lui

Poți să distribui cam orice tip de conținut fără să mai spui nimic despre el, sperând că utilizatorul o să vadă informația direct la tine pe pagină. Nu te baza pe asta. Fii sincer, tu câte postări accesezi fără o descriere convingătoare?